Sub acest titlu este deschisa de ieri seara, la Galeria S.P.A.C.E – CIAC, din Bucuresti, expozitia de lucrari video ale artistei Patricia Theodorescu. Absolventa a Universitatii de Arta din Bucuresti in 1991, Patricia Theodorescu a fost prezenta in peisajul expozitional din 1992, intai cu participari la expozitii colective la Timisoara si Bucuresti, dar si in Germania si Serbia. Interesata de instalatie, video si performance, artista prezinta in actuala selectie trei cicluri: Simt/I Feel, cuprinzand -abordari vizuale experimentale-, Urs (Revelatie)/Bear (Revelation), interpretare dupa legenda nasterii ursului, realizata ca -o traducere conceptuala a acestui simbol in viata cotidiana- si cel care da titlul expozitiei, Radiografii ale sufletului/Soul X-Rays, un montaj alternativ de imagini si film.
La sediul Millennium al HVB (Calea Victoriei nr. 88), o expozitie interesanta prezinta ultimele creatii ale tinerei artiste Claudia Lazar, reunite sub titlul generic Eutopia, 15 picturi si patru lucrari in tehnica mixta recompun, exclusiv din semne plastice, intr-o scriitura energica, cu o cromatica generoasa, universul esential. Imaginile apartinand discursului abstract poarta titluri simple, ce confera constructiei plastice un substrat clar de traire interioara: Expansiune, Lumina, Puf de papadie, Poarta, Ochiul, Violet, Stup…
O expozitie de tapiserie (comemorativa de aceasta data) ofera Centrul Cultural al Republicii Ungare la Bucuresti. Este vorba despre o selectie de lucrari realizate de plasticiana din Covasna G. Olosz Ella, cea care declara, referindu-se la complexitatea pieselor pe care le-a realizat: -Ceea ce fac eu este o minunata constrangere pe care eu insami mi-am asumat-o si a carei povara nu o simt niciodata. Poate ca tocmai aceasta inflacarare interioara este cea care face ca munca mea sa fie receptata cu usurinta chiar si de catre publicul neavizat. Este adevarat ca arta tapiseriei comunica simultan prin mai multe canale: pe langa efectul vizual, emotia mai poate fi suscitata si prin complexitatea tehnicilor, precum si prin sugestivitatea materialelor folosite-.
Curentul a primit „Distinctia Culturala” din partea Academiei Romane